Gwarancje i zwroty

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź w obecności kuriera, czy nie uległo uszkodzeniu opakowanie lub jego zawartość.

Wszystkie przesyłki nadawane do państwa oklejone są firmową taśmą z logiem firmy Hair-Shop.pl w kolorze czarno-białym Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne lub uszkodzeniu uległa firmowa taśma, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: (58) 667 35 53. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki pobraniowej lub zakupionej po przedpłacie, istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Przesyłkę paczkomatową należy reklamować w paczkomacie lub w najbliższym oddziale InPostu. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przesłanie na adres e-mail: reklamacje@hair-shop.pl skanu protokołu reklamacyjnego.

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. W ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: reklamacje@hair-shop.pl lub telefonicznie: (58) 667-35-53. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwroty gotówki:

  • W przypadku opłacenia zamówienia na stronie internetowej i braku możliwości jego zrealizowania przez Sklep zmuszeni jesteśmy zwrócić wpłacone pieniądze na Państwa konto. Sytuacja jest analogiczna, gdy po wpłaceniu pieniędzy rezygnują Państwo z jakiegoś produktu, realizując pozostałą cześć zamówienia. Najbezpieczniejszą formą zwrotu  pieniędzy jest wysłanie numeru konta na nasz e-mail: reklamacje@hair-shop.pl.


Na adres e-mail: reklamacje@hair-shop.pl nadsyłają Państwo wiadomość, która zawiera:

  1. Imię oraz Nazwisko
  2. Numer zamówienia
  3. Numer konta bankowego
  4. Kwotę do zwrotu
  5. Krótka inf. o powodzie zwrotu np. " brak dostępności towaru na magazynie"


!!! Zwroty pieniędzy odbywają się zbiorczo najszybciej jak to jest możliwe w księgowości, jednak nie dłużej niż 14 dni. !!!
 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, poprzez internetowy kanał dystrybucji (strona internetowa, portal sprzedażowy Allegro itp.)

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.