Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź w obecności kuriera, czy nie uległo uszkodzeniu opakowanie lub jego zawartość.
Wszystkie przesyłki nadawane do państwa oklejone są firmową taśmą z logiem firmy Hair-Shop.pl w kolorze czarno-białym Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne lub uszkodzeniu uległa firmowa taśma, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: (58) 667 35 53. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki pobraniowej lub zakupionej po przedpłacie, istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Przesyłkę paczkomatową należy reklamować w paczkomacie lub w najbliższym oddziale InPostu. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przesłanie na adres e-mail: reklamacje@hair-shop.pl skanu protokołu reklamacyjnego.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: reklamacje@hair-shop.pl lub telefonicznie: (58) 667-35-53. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Na adres e-mail: reklamacje@hair-shop.pl nadsyłają Państwo wiadomość, która zawiera:
!!! Zwroty pieniędzy odbywają się zbiorczo najszybciej jak to jest możliwe w księgowości, jednak nie dłużej niż 14 dni. !!!
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, poprzez internetowy kanał dystrybucji (strona internetowa, portal sprzedażowy Allegro itp.)
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.